Оплата і доставка
Спосіб оплати:
- Товари в наявності аванс - 15% (мінімальний аванс 300 грн, аванс за габаритний товар прораховується індивідуально)
- Товари під замовлення аванс – 50%, або повна оплата.
- Оплата на ФОП (по IBAN реквізитам)
- Безготівковий розрахунок з ПДВ.
- Онлайн-оплата Wayforpay.
Оплата здійснюється тільки в гривнях.
Сума мінімального замовлення 600 грн.
Доставка:
Меблі відправляємо територією України з допомогою транспортної компанії Нова Пошта.
Вартість доставки оплачує клієнт, при отриманні товару, згідно з тарифами встановлених перевізником.
Термін зберігання на відділенні – 5 днів. Згідно з угодою між нашими компаніями, якщо ви не заберете посилку, через 5 днів вона автоматично відправляється назад до нас на склад.
- Що таке накладений платіж?
Накладений платіж – форма оплати за товар у відділенні служби доставки вже після його отримання. Таким чином Ви мінімізуєте будь-які ризики, зможете перевірити товар і тільки після цього розрахуватися.
Це додаткова послуга служби доставки. Тариф 20 грн. за оформлення + 2% від суми замовлення.
- Моє може замовлення прийти пошкодженим?
Наш інтернет-магазин гарантує ідеальний стан придбаних у нас товарів. Всі фабрики з європейськими стандартами роботи, упаковують свою продукцію продумано і компактно.
Крім того, в Україні, вже при відправці товар страхується в службі доставки на свою вартість. З цього моменту саме пошта несе відповідальність за цілісність товару, а тому стежить за належним рівнем доставки.
- Що робити, якщо мої меблі все ж прийшли побиті або подряпані?
Шановні клієнти, при отриманні посилки у відділенні або при доставці кур'єром потрібно ретельно оглянути вміст посилки. Переконайтеся, що всі одиниці замовленого товару, без пошкоджень і доставлені в повному обсязі.
При огляді вмісту посилки за межами відділення Нової Пошти (для відправлень адресованих в відділення) або не в присутності кур'єра (за умови замовлення послуги «доставка до дверей") відправник і перевізник не несуть відповідальності за пошкодження посилки.
Згідно з правилами Нової пошти всі дзеркала і меблі повинні відправлятися в обрештуванні.
Зняття обрештування компанії Нова Пошта можлива ТІЛЬКИ у відділенні, при адресній доставці зняття обрештування для огляду товару відсутня, згідно з внутрішніми правилами перевізника.
Важливо: магазин не відповідає за ціни, які транспортна компанія встановлює на свої послуги. Також, ми не несемо відповідальність за терміни доставки, коли товар відвантажено в транспортну компанію.
Ми стежимо за якістю нашої упаковки і допоможемо вирішити ситуацію, якщо щось піде не так, але не можемо впливати на роботу і цінову політику компаній Нової пошти.
Поверненню не підлягають:
- Уцінені товари.
- Зібрані або пошкоджені після покупки товари.
- Матраци (без упаковки / с порушеною упаковкою або вживані).
- Товари, які виготовлялися або привозилися під індивідуальне замовлення.
До уваги наших покупців, додаткове упакування товарів для підвищення цілісності під час транспортування - це прерогатива виключно компанії "Нова Пошта". Відповідно до цього сумарна вартість доставки може бути збільшена на вартість самого доупаукування.
Повернення коштів у разі відмови від замовлення:
При відмові від покупки, повернення коштів покупцю відбувається в порядку черги, а саме протягом 14 днів з моменту, коли товар повернувся до нас на склад.