Оплата і доставка

Спосіб оплати:

  • Післяплата, накладений платіж (для деяких товарів потрібно оплатити аванс 20%)
  • Товари під замовлення аванс – 20%, або повна оплата.
  • Безготівковий розрахунок з ПДВ.
  • Великогабаритний товар - 100% предоплата/

Оплата здійснюється тільки в гривнях.

Сума мінімального замовлення 600 грн.

Доставка:

Меблі відправляємо територією України з допомогою транспортної компанії Нова Пошта.

 Вартість доставки оплачує клієнт, при отриманні товару, згідно з тарифами встановлених перевізником.

Термін зберігання на відділенні – 5 днів. Згідно з угодою між нашими компаніями, якщо ви не заберете посилку, через 5 днів вона автоматично відправляється назад до нас на склад.  

До уваги наших покупців, додаткове упакування товарів для підвищення цілісності під час транспортування - це прерогатива виключно компанії "Нова Пошта". Відповідно до цього сумарна вартість доставки може бути збільшена на вартість самого доупаукування. 

 

  • Що таке накладений платіж?

Накладений платіж – форма оплати за товар у відділенні служби доставки вже після його отримання. Таким чином Ви мінімізуєте будь-які ризики, зможете перевірити товар і тільки після цього розрахуватися.

Це додаткова послуга служби доставки. Тариф 20 грн. за оформлення + 2% від суми замовлення.
 

  • Що робити, якщо мої меблі все ж прийшли побиті або подряпані?

Шановні клієнти, при отриманні посилки у відділенні або при доставці кур'єром потрібно ретельно оглянути вміст посилки. Переконайтеся, що всі одиниці замовленого товару, без пошкоджень і доставлені в повному обсязі.

 При огляді вмісту посилки за межами відділення Нової Пошти (для відправлень адресованих в відділення) або не в присутності кур'єра (за умови замовлення послуги «доставка до дверей") відправник і перевізник не несуть відповідальності за пошкодження посилки.

Згідно з правилами Нової пошти всі дзеркала і меблі повинні відправлятися в обрештуванні.

Зняття обрештування компанії Нова Пошта можлива ТІЛЬКИ у відділенні, при адресній доставці зняття обрештування для огляду товару відсутня, згідно з внутрішніми правилами перевізника.

Важливо: магазин не відповідає за ціни, які транспортна компанія встановлює на свої послуги. Також, ми не несемо відповідальність за терміни доставки, коли товар відвантажено в транспортну компанію.

Поверненню не підлягають:

  • Уцінені товари.
  • Зібрані або пошкоджені після покупки товари.
  • Матраци (без упаковки / с порушеною упаковкою або вживані).
  • Товари, які виготовлялися або привозилися під індивідуальне замовлення.

Повернення коштів у разі відмови від замовлення:

При відмові від покупки, повернення коштів покупцю відбувається в порядку черги, а саме протягом 7 днів з моменту, коли товар повернувся до нас на склад.