Оплата і доставка

Оплата:

Способів оплати кілька:

  • Якщо бажаєте сплатити товар при отриманні, потрібен мінімальний аванс 20% для товарів з наявності та 50% для товарів під замовлення.
  • 100% післяплата можлива тільки на негабаритні товари при наявності товару.
  • Оплата на ФОП (по IBAN реквізитам)
  • Безготівковий розрахунок ФОП.
  • Онлайн-оплата Wayforpay.

Оплата здійснюється тільки в гривнях.

Сума мінімального замовлення 600 грн.

 

Доставка:

Меблі відправляємо територією України з допомогою транспортної компанії Нова Пошта.

 Вартість доставки оплачує клієнт, при отриманні товару, згідно з тарифами встановлених перевізником.

Термін зберігання на відділенні – 5 днів. Згідно з угодою між нашими компаніями, якщо ви не заберете посилку, через 5 днів вона автоматично відправляється назад до нас на склад.  

 

  • Що таке післяплата?

Післяплата – форма оплати за товар у відділенні служби доставки вже після його отримання. Таким чином Ви мінімізуєте будь-які ризики, зможете перевірити товар і тільки після цього розрахуватися.

Це додаткова послуга служби доставки. Тариф 20 грн. за оформлення + 2% від суми замовлення.

 

  • Може моє замовлення прийти пошкодженим?

Наш інтернет-магазин гарантує ідеальний стан придбаних у нас товарів. Всі фабрики з європейськими стандартами роботи, упаковують свою продукцію продумано і компактно.

Крім того, в Україні, вже при відправці товар страхується в службі доставки на свою вартість. З цього моменту саме пошта несе відповідальність за цілісність товару, а тому стежить за належним рівнем доставки.
 

  • Що робити, якщо мої меблі все ж прийшли побиті або подряпані?

 

Шановні клієнти, при отриманні посилки у відділенні або при доставці кур'єром потрібно ретельно оглянути вміст посилки. Переконайтеся, що всі одиниці замовленого товару, без пошкоджень і доставлені в повному обсязі.

 При огляді вмісту посилки за межами відділення Нової Пошти (для відправлень адресованих в відділення) або не в присутності кур'єра (за умови замовлення послуги «доставка до дверей") відправник і перевізник не несуть відповідальності за пошкодження посилки.

Згідно з правилами Нової пошти всі дзеркала і меблі повинні відправлятися в обрештуванні.

Зняття обрештування компанії Нова Пошта можлива ТІЛЬКИ у відділенні, при адресній доставці зняття обрештування для огляду товару відсутня, згідно з внутрішніми правилами перевізника.

Важливо: магазин не відповідає за ціни, які транспортна компанія встановлює на свої послуги. Також, ми не несемо відповідальність за терміни доставки, коли товар відвантажено в транспортну компанію.

Ми стежимо за якістю нашої упаковки і допоможемо вирішити ситуацію, якщо щось піде не так, але не можемо впливати на роботу і цінову політику компаній Нової пошти.

Поверненню не підлягають:

  • Уцінені товари.
  • Зібрані або пошкоджені після покупки товари.
  • Матраци (без упаковки / с порушеною упаковкою або вживані).
  • Товари, які виготовлялися або привозилися під індивідуальне замовлення.
    Увага! Якщо товар індивідуальний, виготовлений під індивідуальні розміри і / або в оббивці обраній замовником, то даний виріб відноситься до переліку товарів додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)).