Знайомство з товарами для офісу від магазину Меблі в дім

акції

Крім усього іншого, завдання нашого інтернет-магазину — допомогти кожному клієнту організувати чудове робоче місце, чи то домашній офіс дизайнера, чи бізнес-центр міжнародної компанії на 10 000 осіб. І продаємо ми не лише банальні столи та крісла, але й… А, втім, дізнаєтесь прочитавши статтю.

Навіщо витрачати гроші на меблі та інші товари для офісу

На жаль, на робочих просторах в нашій країні прийнято економити. Ми це знаємо з власного 10-ти річного досвіду продаж у цій сфері, хоча останнім часом ситуація починає змінюватися. Ось 3 головні причини, чому варто придбати меблі для офісу хорошої якості та різноманітні аксесуари:

  • Від облаштування приміщення та конкретного робочого місця залежить здоров'я та настрій співробітника

  • Гарний офіс підвищує продуктивність людини щонайменше на 20 %, що несе вигоду для бізнесу

  • Ваші партнери, клієнти, підрядники, члени команди оцінюють компанію за станом офісу.

Велика частина життя співробітника зайнята роботою. Тому навіть така дрібниця, як офісні меблі, можуть стати причиною його переходу в компанію з кращими умовами. Економити не варто й тим, хто працює вдома. Наприклад, незручне крісло може призвести до проблем зі спиною.

Підвищення продуктивності роботи – також не жарт. Про це говорять сотні досліджень у США та Європі, а цифра у 20 % – мінімум, вона не залежить від інших факторів.

Як правильно облаштувати офіс: базові поради

Якщо зважати на всі аспекти, вийде не розділ статті, а повноцінна книга. Тому найпростіший спосіб – найняти архітектурне агентство. Звичайно це мало кому по кишені, й доводиться обходитися тим, що є. Можливо вам допоможуть деякі наші поради:

  • Офісні меблі повинні відповідати сучасним стандартам якості та ергономіки. У матеріалах не повинно бути токсичного та канцерогенного формальдегіду, а столи краще купувати з підйомним механізмом, щоби людина могла чергувати роботу сидячи та стоячи.

  • Подбайте про природні та штучні джерела світла. За даними досліджень, правильне висвітлення зберігає зір, збільшує продуктивність та концентрацію на 37 %. Крім настільних ламп використовуйте торшери та підвісні світильники для створення приємної атмосфери.

  • Перш ніж купити офісні меблі, продумайте зонування. Виділіть місце під їдальню, де можна спокійно поїсти, та вітальню, де легко відновити сили. Також зробіть усе, щоби співробітники отримали відокремлені робочі місця – хоча б столи з високими перегородками.

Пам'ятайте, що дрібниці – зовсім не дрібниці. Гарні та органічні кольори меблів та стін, картини, символіка бренду, живі рослини – все це важливо для гарного самопочуття, а у результаті – якості виконання роботи. 

Короткий огляд асортименту Меблі в дім

У нашому магазині представлені тільки якісні меблі, які допоможуть облаштувати офіс у скандинавському або класичному стилі, стилі лофт та модерн, хай-тек та мінімалізм. 

Всі товари для організації робочого місця ми розділяємо на 7 великих категорій:

На момент написання статті у нас понад 300 офісних стільців – до кабінету керівника. Можна знайти стільці на дерев'яному, пластиковому, металевому каркасі, оббитому тканиною, шкірозамінником, натуральною шкірою, із простим піастровим механізмом, або мультиблоком.

Також у нас більше 200 столів для організації робочого місця будь-якого типу. Є столи як для однієї людини, так і для кількох, зі звичайними ніжками, або місткими тумбами, з підйомним механізмом для роботи стоячи, з натурального дерева та ДСП, з металу, пластику або загартованого скла.

Ви знайдете високі шафи, і низькі тумбочки, вузькі комоди та широкі стелажі, комбінації підвісних шафок, та тумби із замками для зберігання важливої ​​документації, у білому, чорному, рожевому, сірому кольорі або відтінках натурального дерева.

Серед аксесуарів для зберігання – папки під документи та лотки під листи, органайзери для канцелярії, перфоровані, магнітні, коркові дошки для зберігання дрібниць та записів. 

У розділі для підключення знайдуться комплекти гачків, шурупів, кронштейни, петлі, інструменти ручні та навіть шуруповерти. 

Розділювачі простору – це декоративні підлогові та настільні ширми, які допоможуть створити відокремлені робочі місця хоч у переповненому офісі, хоч удома.

У канцелярських товарах ви знайдете все – блокноти, скотчі, підставки, закладки, ножиці та багато іншого.