Як почати менше витрачати часу на прибирання

новини

Незважаючи на те, що всі поради з цієї інструкції, основані на реальному досвіді, вони відірвані від вашого життя. А тому й не претендують на істину в останній інстанції. Тому радимо прочитати, переосмислити і переробити наші рекомендації під свою життєву ситуацію. Тільки тоді від статті буде толк. Приємного читання!

 

Розхламляємо будинок

Якщо ви відкрили цю статтю, значить вас швидше за все турбує безлад і то, скільки часу ви витрачаєте для його усунення. Більш того, можливо сам процес збирання нагадує сізіфовій роботу: здається тільки недавно витратили всі вихідні на наведення порядку, і знову всюди мотлох. 

Секрет як вибратися з цього порочного кола дуже простий. Щоб витрачати менше часу на прибирання, спочатку потрібно позбутися від системного безладу і налаштувати системний порядок. 

Звучить банально, а за фактом потрібно попрацювати не тільки руками, але і мізками, виділити під цю справу день, і навіть виробити нові звички. 

Почнемо з нашої кінцевої мети. Порядок - це не помитий підлогу і не протерта піль. Порядок - це коли в будинку працездатна система організації речей. 

Ось 2 основних ознаки того, що така система зламана:

  • у речей немає свого місця, вони лежать де попало, а на їх пошуки постійно йде час. (Відразу тримаємо в думці і той факт, що такі речі заважають при збиранні).

  • У будинку один або кілька вогнищ захаращення, і є постійне відчуття нестачі простору для зберігання.

Ці симптоми лікуються глибокої рефлексією і рішучими наступними діями. Почніть з відповідей на такі питання:

  • Чи є речі, які ви не використовували протягом року?

  • Чи є зламані або зіпсовані речі?

  • Чи є речі які не приносять радості?

  • Чи є об'єкти, які ви хотіли б якось застосувати в далекому майбутньому?

Як би не було шкода, постарайтеся позбутися від максимальної кількості предметів, які підходять під відповіді на ці питання. Так ви зможете расхламіть і звільнити простір для зберігання. 

Читайте також:

Як доглядати за шкіряними меблями
 

Знаходимо для кожної речі своє місце

Це знову завдання швидше для мозку, ніж для рук. Професійні клінери радять не зупинятися і вирішити буквально за один день де і що буде зберігатися. Свої рішення краще записати, щоб потім було легше втілити в життя.

Потім залишиться обзавестися звичкою повертати все на свої місця, і тоді в будинку завжди буде порядок і візуальна чистота.  

Про системи зберігання написана не одна книга. Але, якщо часу на вивчення немає, орієнтуйтеся на ці 3 принципи:

  • По-перше, зберігайте речі одного типу в одному місці, а не розподіляйте по кімнатах. 

  • По-друге, подумайте як зробити так, щоб речі було зручно повертати на місце.

  • По-третє, не ускладнюйте систему зберігання. Вона повинна бути зрозумілою для кожного члена сім'ї.

Хитрість в тому, щоб прибрати якомога більше перешкод для повернення предмета на своє місце, зробити цей процес максимально легким. І тоді звичка виробиться немов сама собою. 

Наприклад, якщо всі книги завжди зберігаються лише в одній шафі, вам не потрібно буде згадувати, куди їх повертати. Після кількох разів тіло буде ставити книгу назад в автоматичному режимі, буквально без участі мозку.

Тепер, коли ви точно знаєте, де що зберігається, приступайте до вашої останньої генеральному прибиранні. Розподіляйте всі знайдені і розкидані предмети по їх нових місць.

Як саме розкладати не настільки важливо, головне щоб вам було зручно. Але, якщо захочете задурити, знайдіть книгу Марі Кондо, де вона описує вертикальне зберігання одягу замість стопок і подібні Лайфхак.

 

Висновки

У нашій статті описаний простий, інтуїтивно зрозумілий метод, який тим не менш не так і просто застосувати в реальному житті. Знадобиться час і сила волі, щоб викинути все зайве, і змусити всю сім'ю повертати всі речі на свої місця. 

Але, якщо ви зможете налагодити робочу систему, в нагороду ви отримаєте постійний порядок, а також позбавлення від виснажливих генеральних прибирань. Підтримувати чистоту виявиться надзвичайно швидко і просто.

А наш інтернет-магазин допоможе з пошуком меблів і товарів для зберігання всіх речей, предметів і продовольства вашого будинку.